Mirek Dušín

Pohádka: Záhada hlavolamu
Bytost: Kluci
Mirek Dušín a jeho parta Rychlých šípů se dostávají do Stínadel, kam ještě nikdo nikdy z jejich čtvrti nevkročil. Zde jsou zajati jinou partou kluků, vysvobodí se však úkolem. Tím ale celé jejich dobrodružství začíná, protože se do Stínadel vrací, aby odhalili, co ježek v kleci ukrývá.
Rychlé šípy jsou zajati jinou partou kluků
Videa k postavě Mirek Dušín (9)

V ulicích Stínadel se chystá velká honitba na Široka s cílem získat ježka v kleci. Podaří se to přívržencům Mažnáka a nebo se Velkým Vontem stane ...

Kluci se v dopise dočetli, že o ježku v kleci by jim mohl poskytnout informace starý kostelník od kostela sv. Jakuba ve Stínadlech. Kluci se za ním ...

Rychlé šípy se dočetli v nalezeném deníku a průběhu bitvy mezi nejsilnějšími dvěma vontskými skupinami, které se marně pokoušel usmířit Vojtěch Vont. ...

Na scéně se objevil tajemný hlavolam - ježek v kleci. Kluci se díky tomu stále častěji pouštěli na nebezpečné výpravy na území Vontů.